[seminer-cg] Re: Slackware ...

From: Cahit_marmara (cahit@marmara.edu.tr)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 11:54:55 EEST

Selam Doruk,

Wednesday, September 11, 2002, 8:51:09 PM, mesaj hakkinda:
selam;
marmara univ.de duzenli olacak sekilde semeinerler yapabilmek icin
yonetim ile konusabilirim. genis salon oturma yeri ve projeksiyon vb.
gibi imkanlar icin gorusme yapabilirim. ancak okullar acilip herkes
gelince daha dogru olacaktýr.. bu organizasyon icin gonulluyum.
cahit

--oO0Oo--
Gorusmek Dilegiyle
Cahit_marmara