[seminer-cg] Fw: Re: istanbul linux

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 22:02:22 EEST

Merhaba,

Elektrik Muhendisleri Odasi'nin boyle bir istek var.

(gerci niye ileri duzey oldugunu anlamadim yapilan seminerlerin, bahsedilen
konu basliklari dahilinde aslinda)

Dusunceler?

Yonlendirilen mesaj:

Tarih: Tue, 10 Sep 2002 15:18:09 +0300
Kimden: Ilker Gokhan <ilker.gokhan@linux.org.tr>
Kime: Devrim Sipahi <devrimlinux@yahoo.com>
Konu: Re: istanbul linux

Tabi ki..Neden olmasin ? Bu maili Doruk a da gonderiyorum. (kendisi
seminer-cg baskanidir) Bu yonde bir destek Doruk u da sevindirecektir..:-)

Saygilarimla,
Ilker G.