[seminer-cg] Re: Slackware ...

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 14:29:43 EEST

Merhaba,

Fri, 13 Sep 2002 11:54:55 +0300 tarihinde Cahit_marmara
<cahit@marmara.edu.tr> yazdi:

C> marmara univ.de duzenli olacak sekilde semeinerler yapabilmek icin
C> yonetim ile konusabilirim. genis salon oturma yeri ve projeksiyon vb.
C> gibi imkanlar icin gorusme yapabilirim. ancak okullar acilip herkes
C> gelince daha dogru olacaktýr.. bu organizasyon icin gonulluyum.
duzenli olarak istanbul'da bircok yerde seminer yapacak insan ve konusmaci
gucune sahip oldugumuzu sanmiyorum. yonlendirdigim mesajdan anlasildigi gibi
emo'nun da benzer bir istegi var.

ayni konusmacilari, ayni sehir icinde salon salon gezdirmek yerine
dinleyicileri konusmacilarin olacagi bir salona getirmek bence daha dogru.

sonucta konusmacilar da, kendileri fedakarlik yaparak degerli zamanlarini
ayiriyorlar. gerektiginde dernek yol masraflarini karsiliyor. ayni sehirde uc
tane duzenli seminer bunlarin uce katlanmasi anlamina geliyor. boyle bir
lukse sahip isek, iki farkli sehirde daha seminer organizasyonuna gidilmesi
bence daha dogru.

bilmiyorum seminer calisma grubu ahalisi ne dusunuyor?

bunun disinda elbette universitelerde belirli zaman dilimlerinde
yogunlastirilmis (1-2 gun boyunca) seminerler her zaman yapiyoruz zaten.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694