[seminer-cg] Re: [Linux] ::linux::- )

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@ayatirim.com.tr)
Date: Thu 30 May 2002 - 09:36:43 EEST

Heysem KAYA wrote:

> Selamlar,
>
> Benim bir kac iste?im ve sorum olacak ama oncelikle ?enlikte eme?i gecen herkese te?ekkur etmek istiyorum.

> [...]

Merhaba,

Mailinizi seminer-cg na aktariyorum. Gecen haftalarda Marmara Un. de bu
tip bir seminer calismasi yaptik ama kotu bir zamanlama ve is
yogunlugundan oturu biraz husrana ugradik dogrusu. LKD olarak ozellikle
universitelere karsi cok hassasiz. Oylede olmasi gerekiyor zaten. Sinav
donemleriniz ne zaman ? Malum bu konu seminerde konulan hedefin
tuturulmasiyla tamamen dogru orantili. Marmara Un. de yaptigimiz
seminerlerin bir benzerini sizde de gerceklestirebiliriz sanirim. Tabi
diger arkadaslarimizin durumunun da uygun olmasi lazim.

Saygilarimla,
Ilker G.
--------
L K D