[seminer-cg] Ynt: [Linux] Re: ::linux::- )

From: Heysem KAYA (heysem@boun.edu.tr)
Date: Thu 30 May 2002 - 12:07:59 EEST

Finaller haftaya basliyor. Sanirim bu konuda size haber vermek için
geciktim. Ama simdiden bir plan olusturup önümüzdeki egitim dönemi basinda
seminer çalismalari yapilabilir. Öyle bir zamanda yapilacak seminerin daha
çok katilimli ve daha verimli olacagini düsünüyorum. Ilgileriniz için
tesekkürler.
      Iyi çalismalar,

                       Heysem

herkese te?ekkur etmek istiyorum.

pcyi kendimi geli?tirebilmek icin deneme tahtasy olarak kullanyyorum :) )
Bu donanym icin ve linuxa yeni geci? yapacak biri olarak en uygun linux
turevini yuklemek istiyorum. Ancak son zamanlarda cdromum sorun yaratmaya
baslady?y icin bunu a? uzerindeki arkada?larymyn pcleri uzerinden nasyl
gercekle?tirebilirim. Ben yeni biri olarak Mandrake yi du?uyorum ancak Red
Hat ve Suse de olasy. Bu konuda oneri ve deste?inizi rica ediyorum.

------
yuklu! Biz Bilgisayar ve E?itim Teknolojileri labyna linux kurmak istiyoruz.
Epey formalite istenmi?, yabancylyktan bahsedilmi? sadece bir kacyna kurulum
kabul edilmi?! Biz bu labtan ba?layarak linux kullanymynyn tum universiteye
ve sonra o?rencilerin evlerine yaygynla?masyny, hem ozgur yazylymynyn
yaygynla?masy hem de bu konudaki potansiyelin duzenli bir yone kanalize
edilebilmesi icin bir ?eyler yapmak istiyoruz (?ahsen ben cok istiyorum).
Linuxun tanytymy ve avantajlary konusunda bizi bilgilendirecek birinin
universiteye size uygun bir zamanda gelip seminer vermesi mumkun mu?
Mumkunse ben buradaki organizasyon icin elimden geleni yapaca?ym...