[seminer-cg] SORU??

From: -= Oztekin =- (oztekin@lycos.com)
Date: Tue 28 May 2002 - 12:03:45 EEST

Merhaba,

Ben Linux ve özgür yazılım şenliğinizdeki seminerlere katıldım ve genel olarak iyi olduğunu söyleyebilirim. İnşallah her seferinde daha iyilerini yaparsınız.

Benim size iki sorum var.Standınızdan Mandrake Linux Cd'leri aldım fakat o günden beri bilgisayarıma bir türlü kuramıyorum. Her seferinde şunu yükleyemedim bunu yükleyemedim gibilerinden mesajlar veriyor. Ben de EVET'i işaretleyerek kuruluma devam ediyorum ve kurulumu tamamlayamadan (Yaklaşık olarak 40 dk sonunda)Cd'nin bozuk olabileceğini ve başka bir bilgisayarda kontrol etmemi söylüyor.Sonra tekrar kurulacak programların seçimine dönüyor.Bazı kurulumlarda ise kurulumu yine hata mesajlarıyla tamamlıyor fakat bu sefer de windows arayüzü çalışmıyor.startx yazıyorum onu da kabul etmiyor.

Linux'u kurarken aşağıdaki ayarları yapıyorum:

/boot -----> 47MB Linux native
swap -----> 150MB Linux swap
/ -----> (Geri kalan boş alan) raiserfs

Bilgisayarım 64MB Ram'e sahip ve Linux'u 1.73GB'lık bir partition'a kurmaya çalışıyorum.

Diğer sorum ise şöyle: Ben sadece internete girmek ve bilgisayarda MP3 dinlemek için minimum kurulum yapmak istediğimde bu minimum kurulumu nasıl yapabilirim?

Eğer Cd bozuk ise nasıl değiştirebilirim?Yardımınız için şimdiden teşekkürler...

Outgrown your current e-mail service?
Get a 25MB Inbox, POP3 Access, No Ads and No Taglines with LYCOS MAIL PLUS.
http://login.mail.lycos.com/brandPage.shtml?pageId=plus