[seminer-cg] hassas penguenler icin hassas aciklama

From: burak dayioglu (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Sat 25 May 2002 - 13:33:17 EEST

Merhaba,
Onceki mesajlarim nedeniyle alinganlik gosterebilecek ve bireysel olarak
bana hiddetlenebilecek tum penguenler icin tekrar yazmak istedim:

Hepinizin LKD icin verdiginiz emegi (gercekten ve ictenlikle) takdir
ediyorum. Kurucu uyeleri arasinda bulundugum dernegimiz icin dogru
bildikleri yolda tum vaktini harcayan penguenler oldugunu gormek beni cok
ama cok mumkun ediyor. Zaman zaman, sizler kadar vakit ayiramadigimi
hatirlayinca, sizlere de imreniyorum. Sizler boyle cilgincasina calisirken
sizleri incitmek, uzmek ya da hevesinizi kirmak aklimdan bile gecmez;
zaten bizim gibi olgun penguenlere de yakismaz.

Bunu tekrar yaziyorum cunku biliyorum ki penguenler hassas hayvanlar,
hemen alinir ve kuserler (bunu biliyorum cunku ben de bir penguenim ;) .

Bana listelerde acikca hakaret edenlerinizi bile seviyorum, cunku sizler
de LKD icin calisiyorsunuz ;)

selamlar, sevgiler,
-bd