[seminer-cg] Re: LKD Seminerleri icin Kurallar Kumesi

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Fri 24 May 2002 - 22:55:47 EEST

Merhaba,

On Fri, 24 May 2002, Doruk Fisek wrote:

> Merhaba,
>
> Fri, 24 May 2002 19:47:17 +0300 (EEST) tarihinde Berk Demir <berk@linux.org.tr> yazdi:

> kimsenin hicbir seyi "garanti" edebilecegini zannetmiyorum. ankara'daki
> seminerler haziran ayinda 2 yilini dolduracak. 2 yildir ne kadar garanti
> edilmediyse, 4-5 ay icinde de oyle olabilir. ekim basina kadar olan
> seminer programi da belirlenmis durumda.

Berk, bir de sunu dusunmek gerekli: Ankara'da seminer verme
potansiyeli/bilgisi/tecrubesi olan cok kisi var, ama ne yazik ki bu
dostlardan pek faydalanamiyoruz. Seminer kalitesinden once seminer verecek
kisileri bulsak daha iyi olacak gibi :-)

> Bu nedenle zaten seminer degerlendirme formunun betasini hazirlamistik.
> bunun gelistirmesi senin de belirttigin gibi ilk hedeflerden biri
> olmali.

internet haftasi boyunca, etkinlik degerlendirme formunu "degerlendirme"
sansi bulduk. Artilari, eksileri... Aslinda kafamizi toparlayip da bunlari
aktarabilsek. Onun disinda, o formu bir an once toparlayip, 12
Haziran'daki ilk seminere yetistirmemiz gerekli...

Yani, kural kumesi ile ilgili sonuclara ulasmak icin "sadece" seminer-cg
listesindeki sevgili arkadaslarimizin degil, seminere gelenlerin de
gorusleri cok onemli. Bizi asil yonlendirmesi gerekenler onlar. Onceki
e-postalardaki -sanirim Burak Dayioglu'nun onerisi idi- dusuncelerin
coguna kaitliyorum. Yapilmasi da gerekli. Ama dunden bugune degil. Bir
gecis sureci olmali. Aklimdayken, o onerilere kucuk bir ekleme: Her
seminerdeki slaytlarin basinda ya da sonunda, belgeler.linux.org.tr ve
seminer.linux.org.tr adreslerinin belirtilmesi iyi olabilir.

Konu acilmisken, seminerlerin duyurulmasi icin nasil bir calisma yapalim?
Bu konuyu Doruk ile senlikte, afis, vb sekilde bir calisma
yapilabilecegini listeye onerebilecegimizi dusunduk. Hazirlanacak afisler
(-ki tek bir seminer icin olmayacak bu, ornegin 2 aylik programi icerecek)
belirli yerlere asilabilir, duyuru bu sekilde yapilabilir. Farkli oneriler
de olabilir de, senlikte de bazi tecrubelerimiz oldu, ne yazik ki
e-postalara gonderilen duyurular o kadar da etkili olmuyor...

Cenem dustu aksam aksam... :)

Saygilarimla.

--

Devrim GUNDUZ