[seminer-cg] Re: LKD Seminerleri icin Kurallar Kumesi

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Fri 24 May 2002 - 20:40:27 EEST

On Fri, 24 May 2002, Doruk Fisek wrote:

> "kalite arttirmak" agrili bir surectir. cunku kalite goreceli bir kavramdir. bu agrili surecin de *yavas* olmasi gerekir ki insanlar adapte olabilsin. cunku mevcut bir sistemi degistiriyorsun. degisiklik de pat diye olmaz, parmagimizi siklattigimiz zaman hic olmaz. insanlarin belirli aliskanliklari degisecekse, sebepleri ayrintili olarak yapilarak, denenerek yapilmali.
>
> kesinlikle katiliyorum. bu nedenle zaten seminer degerlendirme formunun betasini hazirlamistik. bunun gelistirmesi senin de belirttigin gibi ilk hedeflerden biri olmali.

Beta'yi release'e cevirelim o zaman bir sekilde.

> seni bilemiyorum ama fikir uretmek benim icin 5 dakika yapilan bir sey degildir, tabii laf olsun diye ortaya bir seyler atmiyorsan. baskalari icin nasildir bilemiyorum.

5 dakika 300 saniye eder. Laf olsun diye orataya laf atmak ise en fazla
5 saniye alir.
300 saniye icinde dolu dolu dusunebiliyorsa "saglikli" bir insan,
ortaya iyi fikirler cikartabilir.

Ben kimseden 5 dakika icinde 5 yillik kalikinma plani istemiyorum.
Dusunmesini bilen 5 dakika icinde uzerinde tartisilan mevcut konuya
mantikli birseyler katabilir.

Bu tartisma cikmaza gidecek anlasilan.

Ben buradayim. Enerjisi olan hemen buyursun.

-bdd