[seminer-cg] Re: Marmara Un. seminerleri

From: burak dayioglu (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Sat 20 Apr 2002 - 20:39:08 EEST

Merhaba,
Iki kisi arasinda bu turden tartismalar her zaman yasanabilir, bu
mumkundur. Anlayamadigim bu denli bireysel hedef gozeten bir mesajin
nasil olup da herkesin okudugu bir tartisma listesine
gonderilebildigidir. Bu bicimde bireysel hedef gozeten mesajlarin
listelere gonderilmesinin "yapici" ya da "sonuca goturucu" nasil bir
tarafi olabilecegini goremiyorum.

Bu ve benzeri dogrudan bireysel hedefleme iceren mesajlara bir daha
listelerde yanit yazmayacagimi bildirir, dolayli ve istemeden neden
oldugum tartisma nedeniyle verdigim rahatsizlik yuzunden tum liste
uyelerinden ozur dilerim.

saygilarimla,
-bd