[seminer-cg] Re: Marmara Un. seminerleri

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Sun 21 Apr 2002 - 09:07:45 EEST

Bu tip dogrudan bir kisiye yonelmis e-postalari ilgili
kisiye e-posta ile iletmek ve listeyi bu konu ile mesgul
etmemek bit etiktir, bir kulturdur.

Bu liste adindan da anlasilacagi gibi LKD'nin Seminer
organizasyonlarini tartismak adina acilmistir.
Buradaki "tartismak" kelimesi catisma anlaminda degil
fikir alisverisi anlamindadir.

Listelerdeki bu tavirlarin ve hareketlerin sona ermesini
rica ediyorum. Hepiniz ile dost olsam da bu mesaji yazarken
kullandigim kimlik *liste yonetciligili* dir.

Bu genel bir uyaridir.
Dikkate aliniz.

Saygilarimla,

Berk Demir