[seminer-cg] Re: Marmara Un. seminerleri

From: sapka5@mail.siyahsapka.com
Date: Sat 20 Apr 2002 - 19:59:19 EEST

=DDnsanlar=FDn bir seminer i=E7in bana dolayl=FD soru y=F6neltti=F0i bir postaya senin kalk=FDpta bir sazan modunda cevap=
 vermen benim i=E7in yak=FD=FE=FDks=FDz bir durum. =DDki ki=FEinin (hatta daha k=F6t=FCs=FC 3) aras=FDna girmek gibi bir =
durumun s=F6z konusu oldu=F0unun umar=FDm fark=FDndas=FDnd=FDr. Yok e=F0er bu yazd=FDklar=FDnda al=FDnacak k=FDr=FDlacak =
bir =FEey g=F6remiyorsan, sana daha =F6nceden bahsetti=F0im =F6zelliklerini tekrar g=F6zden ge=E7irmeni =F6neririm.

Asla haks=FDz de=F0ilsindir, asla yan=FDlmazs=FDn.....

Bu =FEekilde =E7=FDk=FD=FElar=FDnla ne kadar tepki toplad=FD=F0=FDn=FD ve insanlar=FD ne kadar sinirlendi=F0ini farketmiy=
orsan sorun tek bir ki=FEidedir. ....ve bence bu b=F6yle y=FCr=FCmez....

Fatih =D6zavc=FD
Security Analyst
holden@siyahsapka.com