[seminer-cg] Re: Marmara Un. seminerleri

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 19 Apr 2002 - 16:40:17 EEST

sapka5@mail.siyahsapka.com wrote:

>Burak'a cevap...
>Bu tarzi zerre kadar sevmedim, zerre kadar hoslanmadim... kimin adina nasil bir karar verip, kime atilan postayi kime cev=
>irdiginide anlayamadim, aciklamani israrla bekliyorum...

Merhaba,
Benim mesajim asagida ve Fatih'in mesaji yukarida... Ben neyin
sevilmedigini, hoslanilmadigini
ve kimin postasinin kime cevrildigini dusundugunu algilayamadim. :)
 Eger sen "ne anladigini"
yazarsan dogru anlayip anlamadigini soyleyebilirim ama bence asagidaki
iki cumlenin tek bir
yorumlanma bicimi olabilir...

Kimseyi kirmak ya da incitmek gibi bir cabam yok ama (her nasilsa) boyle
anlasildi ise de
once nasil anlasildigini ogrenmek ve hatam varsa da duzeltmek isterim.

selamlar.
-bd

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333