[seminer-cg] Re: Marmara Unv. Semineri, LKD ve dikey8

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Fri 19 Apr 2002 - 15:03:37 EEST

On Fri, 2002-04-19 at 10:27, Devrim GUNDUZ wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> LKD nin bir sureden beri ticari amaclar icin kullanilmaya calisildigi gibi
> bir his var icimde. Bunu LKD uyesi olmayan, amator bir ruhla Linux'a
> destek vermeye calisan, buyuk bir bilgi sahibi olmayan ama ogrenmeye
> merakli; tekrar yaziyorum; bir -amator- olarak yazIyorum.

Yazdiginiz iletinin amaci tam olarak belli olmayan bir uyari oldugunu
dusunuyorum ve karsiyim. Dernegin amaci Ozgur yazilim felsefesini
Turkiye icerisinde gelistirmek ve yayginlastirmak ise, bu konuda
profesyonellerden ve "para kazananlardan" faydalanmak yerinde, dogru ve
mantikli bir hareket olabilir. Kullanilan metod etik olarak dogru ve
vicdana uygunsa, bence hicbir mahsuru yok.

Lutfen basit sorunlari abartmayalim ve bunlari aramizda cozelim;
mumkunse sorunumuz olan insanla(rla) dogrudan yazisalim, listeleri
kullanmayalim ve sonuclari uygun bir uslupla duyuralim. Bu tarz gereksiz
sohbetlerden dernege disaridan bakan arkadaslar inanilmaz rahatsiz
oluyorlar.

Saygilar

--
Enver (a.k.a. skyblue)