[seminer-cg] Marmara Unv. Semineri, LKD ve dikey8

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Fri 19 Apr 2002 - 10:27:26 EEST

On Thu, 18 Apr 2002, Burak DAYIOGLU wrote:

> Merhaba,
> Guvenlik ile ilgili seminerlere Dikey8 olarak destek verebiliriz.
> Organizasyonu yapan kisi
> benim ile temasa gecebilir mi?

Merhaba,

Uzun zamandan beri dusundugum bazi seyleri artik sizlerle paylasmanin
vaktinin geldigini dusunuyorum:

LKD nin bir sureden beri ticari amaclar icin kullanilmaya calisildigi gibi
bir his var icimde. Bunu LKD uyesi olmayan, amator bir ruhla Linux'a
destek vermeye calisan, buyuk bir bilgi sahibi olmayan ama ogrenmeye
merakli; tekrar yaziyorum; bir -amator- olarak yazIyorum.

Dikey8 nedir? Ne yazik ki ODTU'de host edilen bir alan adidir!!! Seminer
listesinde, ustteki e-postayi gormek beni gercekten uzdu, LKD'nin elinde
guvenlik konusunda bu semineri verebilecek dostlar varken neden bu
sekilde ayri bir yapilanma olarak devam edilme arzusu var ki?

Eger kendilerini guvenlik konusunda gelistirmek ya da ozellestirmek
isteyenler varsa, baska olusumlar altina girmeden LKD altinda
calismalarini devam ettirmeliler...

        Ya da artik LKD'nin yakasindan dusmelidirler.

Dernegin kurulusunda cok calismis olmak, zamaninda cok sey vermis olmak
, bu dernegi o kisilere kullanma hakki vermez! Hepimiz bu dernekte
geciciyiz, kalici olan LKD'dir.

Bu sekildeki yapilanma, birilerinin kesesini dolduracaktir, AMA yeni
insanlarin LKD'ye gelmesini engelleyecektir. Bir bakin cevrenize, kac yeni
insan var allahaskina? E tabi, seminer verecek insanlarin konusunda uzman,
hatta mumkunse sertifikali olmasini isteyen zihniyetler yuzunden
genisleyemiyoruz... Artik uyanin, birilerinin tekelinde gitmesin bu isler.
Hic bir konu basligi kimsenin tekelinde degildir.

Ustteki mail hangi kimlikle yazildi? LKD kimligini ve baska kimlikleri
ayni anda kullananlara izin verilmemesi gerekli!!! Kucuk bir not, Burak'in
sahsi ile bir sorunum yoktur, bunu sanirim kendisi de onaylacaktir.

Profesyonellerin ellerini LKD'den cekmesini istiyorum, bunu cok kisa
surede yapamazsak, NE YAZIK KI senlikten butunleserek degil, bolunerek
cikma olasiligimiz cok yuksek olacaktir. 15 gundur 6 universitede
penguenlerle ve penguen adaylariyla baglanti kurup onlarla sohbet etme
sansi bulmus olan bir kisi olarak ustteki kaniya vardim...

Saygilarimla,

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr
devrim.gunduz@linux.org.tr