[seminer-cg] Re: Marmara üniversitesi_öğrencileri_adına cevap beklemekteyiz.

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Mon 15 Apr 2002 - 23:08:42 EEST

On Tue, 2002-04-16 at 03:44, Serdar K=D6YL=DC wrote:
> Sanirim hep beraber Kayseri'de programcilik agirlikli bir organizasyonda =
bulunacagiz. Bu organizasyonda "Kylix alin, bitti bu sorun" olgusunu degil,=
 gcc'den, QT'ye kadar neyin kime ne verebilecegini cok iyi koymaliyiz ortay=
a..

Elimden geleni yapmaya calisirim, ama bu kadarina benim vaktim, boyum,
bilgim, sabrim ve anlatim becerim yetmez gibi. Acilen yardim lazim bize
:)

Saygilar
--=20
Enver (a.k.a. skyblue)