[router-cg] Re: Universitelerin Parasi Bu Kadar Bol Mu? (fwd)

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Wed 29 May 2002 - 18:53:46 EEST

Selamlar,

> Merhaba,
>
> Soyle birsey gozlemleyebiliyorum ki, Universite Bilgi Islemlerinde
> calisan teknik/teknik olmayan herkes, Windows konvensiyonunda cok
> basit uygulamalar icin bile cok yuksek kaynak gereksinimleri
> olacagini benimsemis.

Onceki mailde yazmistim ama gozden kacmis sanirim hic windows kullanmiyoruz :)
o yüzden windows uygulamalarinin ne kadar kaynak istedikleri hakkindaki
bilgimiz sadece tahminden ibaret. Serdar Koylu'nun mailindeki
"2 * PIII 1.133 = 260$"
ifadesinden yola cikarak ikinci islemciyi almalimiyiz diye sordum. Yine Serdar
Beyin cevabindan bu makineyi kullamamaya karar verdim.

> -------

> Sizin verdiginiz ornekteki makine ile neler yapilabileceginizi
> dusunun. Keza bu makine cidden e-posta yukunuzu kaldiramiyorsa
> takdire sayan bir e-posta kullanim grafinigiz var demektir.
> Kac kullaniciniz var merak ettim dogrusu.

13000 civarinda kullanicimiz var. Zaten ben bu makina yetmiyor dememistim. CPU
%90 idle durumda calisiyor. Mail isini daha zayif bir makinaya yaptirip,
gerekirse bu makinayi router olarak kullanabiliriz diye sormustum.

iyi calismalar

Necdet Yücel