[router-cg] Re: router-cg uzerine..

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Fri 24 May 2002 - 19:33:54 EEST

On Fri, 2002-05-24 at 19:09, Enver ALTIN wrote:
> Disk-on-chip uzerinde normal sartlarda read-only filesystem ve initrd
> kullanan, bir tek init ve firewall config yazilimini iceren, sadece

Bu arada bir donem AMD'nin ELAN adindaki endustriyel PC tabanli aletleri
uzerinde calismistim.

Sadece Intel x86 ile calistigim icin farkli bir mimari onerisinde
bulunamayacagim.

AMD Athlon CPU kullanan bir sistem oneriyorum maliyet/performans
acisindan ve bu urunu kullanan bir hazir box arastiralim diyorum. Cok
ince ve kucuk hazir kutular vardir elbet, icine birkac ATM/ethernet
arabirim sigdirabilecegimiz; degil mi?

Sayin Korkunckaya? Sesim geliyor mu hocam? :)

--
Enver (a.k.a. skyblue) - A potent hallucinogene