[router-cg] Re: router-cg uzerine..

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Fri 24 May 2002 - 19:09:34 EEST

On Fri, 2002-05-24 at 18:42, Berk Demir wrote:
> PC mimarisi uzerinde duruyoruz surekli. Alternatif
> mimarilere de goz atmakta yarar var. PC'nin bir numarali
> avantaji kolay erisilebilir ve hesapli olmasi.
> Ama alternatiflere kapali olmamakta yarar var. Keza biz de
> su anda sektor devlerine (Cisco Systems Inc. / Juniper Networks Inc.)
> alternatif bir proje uzerinde calisiyoruz.

Disk-on-chip uzerinde normal sartlarda read-only filesystem ve initrd
kullanan, bir tek init ve firewall config yazilimini iceren, sadece
konfigurasyon esnasinda filesystem'i rw mount eden kucuk bir Linux
dagitimi (10MB'dan kucuk ve xxx dosya sistemi kullanan) gibi birsey
onermek istiyorum boyle bir is icin. syslog bile calistirmasin. :)

Oneriler, yanitlar? :) (Ozellikle su xxx'in adini koyalim, ben ext3
diyorum)

Bu arada, su firewall config yazilimi sistemi update edebilme yetenegine
de sahip olmali, degil mi?

Yapacak isimiz var daha. Calismaya baslamali. :)

Saygilar

--
Enver (a.k.a. skyblue) - A potent hallucinogene