Re: [Proje-cg] AB destekli projeler

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Thu 23 Feb 2006 - 22:15:49 EET

Merhaba,

AB destekli proje yapmak için, önce AB'nin nelere destek
verdiğini takip etmek lazım. AB, kendi hedefleri
doğrultusunda, "şu şu amaçlara hizmet eden, bu
özelliklerdeki projelere şu koşullarda destek vereceğim.
Tekliflerinizi gönderin" diye teklif çağrılarında
bulunuyor. Bunlardan, bize uygun projelere teklif verebilme
şansımız var.

Ancak, destek için teklif vermek, devlet ihalesine teklif
verir gibi ciddi yoğun çaba isteyen bir iş. Son tarihe
kadar evraklar belli formatta hazırlanacak, yetiştirilecek
falan. Tarihler yaklaşınca, 3-4 kişinin 2-3 hafta full time
uğraşmasını gerektirebilir, bir projeyi hazırlayıp sunmak.
Dolayısı ile, bizim bütünüyle kendi içimizde bir proje
hazırlayıp sunmamız biraz zor. Başka kurumlardan,
belediyelerden, üniversitelerden, okullardan bize gelen
destek taleplerine destek veriyoruz şimdilik.

Ben önümüzdeki dönemde proje-cg'nin kapsama alanını, diğer
bir takım benzer işlevleri üstlenen gruplarla içiçe geçecek
şekilde genişletmeyi de düşünüyorum, ama bu apayrı bir
konu.

LKD'nin "çerçevesi" belli, linux ve özgür yazılımların
kullanımını desteklemek. Buna yönelik her projeye, bilgi,
beceri, insan gücü kapasitemiz elverdikçe, destek
veriyoruz.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.