[Proje-cg] AB destekli projeler

From: Dr. Zeki (catav@isbank.net.tr)
Date: Thu 23 Feb 2006 - 13:55:48 EET

Sal, 2006-02-21 tarihinde 21:08 -0500 saatinde, Ozer Tayiz yazdı:
> Proje-cg, aslında "AB destekli projeler yapalım" diye
> kuruldu. Ama AB projeleri için şu aşamada tek
> yapabildiğimiz, dışarıdan Linux'la ilgili projeleri
> olanlara, LKD olarak ortak olup, destek olmak. Şu anda
> mesela, AB Leonardo (mesleki eğitim kalitesinin
> arttırılması) B tipi projeleri kapsamında, Afyon Gazi
> Endüstri Meslek Lisesi, meslek lisesi düzeyinde Linux
> eğitim içeriği ve LTSP labları ile ucuz bilgisayar labı
> oluşturmak gibi amaçlar içeren bir projeyi sundu, biz de
> destekliyoruz.
Merhaba,
Gruba yeni katıldım. Daha önce yapılan yazışmalar ve eski içerik
konusunda bilgim yok. Ancak üstteki paragraf ilgimi çektiği için bazı
şeyler konusunda bilgi edinmek istedim. LKD olarak düşünülen projeler
var mı? Dıştan gelen projelere destek dışında bir aktivasyon yürümekte
mi? Kamu kurum ve kuruluşlarından gelebilecek projelere ortak veya
destek olabilme yönünden LKD'nin tutumu nedir? LKD'nin katılımı
düşündüğü projeler için genel bir çerçeve var mı? Yoksa dğerlendirmeler
proje bazında tek tek mi ele alınıyor?
Teşekkürler, İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav