Re: [Proje-cg] AB Tarama Sürecinde LKD nin Rolü

From: Serbulent UNSAL (serbulentu@gmail.com)
Date: Wed 22 Feb 2006 - 14:17:27 EET

Merhaba,

AB Genel Sekreterliği ile az önce görüştüm. Direkt olarak bizimle ilgili
olan Bilim ve Teknoloji Başlığının bitiğini söylediler. Ancak Banim şahsi
görüşüm sadece bilim ve teknoloji değil bunun dışındaki pekçok alanın
bilişimi ve dolayısı ile bizi ilgilendirdiği yönünde. Tarama sürecine katkı
vermemiz için 2 yöntem bulunuyor. Birincisi ülkemizde uyum konusunda eksik
gördüğümüz tarama süreci henüz tamamlanmamış konuları bir rapor halinde AB
Genel Sekreterliğine sunmak. Diğeri ise hem süreç hakkında ilgili konularda
bilgi aktarılması hem de yapılan ikili direkt toplantılara katkı vermemiz
için Baş müzakereci Devlet Bakanı Ali BABACAN a ulaşmak ( tabi burda
ulaşılması gereken yer bakanın özel kalemi oluyor. ). Ben tarama süreci
henüz sonuçlanmaış olan konu başlıklarından bizleri ilgilendirenleri
çıkartmaya çalıştım. Bütün başlıklar AB Genel Sekreterliği web sitesinde
bulunabilir. Eğer gün sonuna kadar yeni birşey önerilmezse yarın bu
başlıklar için bakanlık özel kalemi ile görüşmeyi düşünüyorum. İyi günler
iyi çalışmalar.

Tarama süreci tamamlanmamış olan ve katkı verebileceğimiz konular

7- Fikri Mülkiyet Hukuku

8- Rekabet Politikası

10- Bilgi Toplumu ve Medya

16- Vergilendirme

19- Sosyal Politika ve Ä°stihdam

34- Kurumlar

35- DiÄŸer Konular

Tarama süreci tamamlanmış olan bilgi istediğimiz ve müzakere sürecinde katkı
verebileceÄŸimiz konular

25- Bilim ve Araştırma

26- Eğitim ve Kültür

11- Tarım ve Kırsal Kalkınma

3- İş Kurma Hakkı ve Hizmet Sunumu Serbestisi