Re: [Proje-cg] Gorus almak istiyorum.

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Wed 11 May 2005 - 17:12:01 EEST

Merhaba,

Bu tür bir faaliyeti resmen yapmak için MEB'den izin alınması gerekiyor.
Bu da şu andaki ortamda oldukça uzun zaman alacak bir iş. Öğrencilere
anket doldurtmak için haftalarca süren evrak işi istediklerini biliyorum.

Ancak gönüllü öğrencilerin "bireysel" olarak katılacakları bir eğitim
düzenlenecek olursa; Portakal Teknoloji'nin Ankara'daki Linux
laboratuarını ve LIN101 Linux Kullanıcı ders notlarını bu proje için
seve seve tahsis ederim. Eğitmen arkadaşların ek bir projede gönüllü
çalışması kendi seçimleridir ama bu konuda uygun bir insan kaynağını
sağlayabileceğimizi düşünüyorum.

Ancak şu da var; şu an bu proje için çolk hatalı bir zaman. İlk ve orta
öğrenim öğrencileri şu anda evlerine kapanmış ve muhtelif sınavlara
hazırlanıyorlar. Okullarda bile insan kalmadı. Sınavın hemen ardından
tatile gidilecek ve Ağustos ayı gibi dönülecek. Tatile gitmeyen kişiler
için Temmuz ayına yönelik bir planlama yapar ve liseler aracılığı ile
gayrı-resmi olarak "duyurabilirsek" Temmuz ayını bu işe adamak ve ilgi
çekerse Ağustos ayında tekrar etmek mümkün olur.

Her iki ay için de lab ve ders materyalini elimden geldiğince tahsis
ederim. Okul olarak da AAAL, TED ve belki ODTÜ Koleji ile temasa geçme
olanağım var. AAAL-MD yönetimindeyim (yedek YK); TED ve ODTÜ Koleji'nde
tanıdıklarım var.

Ne dersiniz?

Bora.