[Proje-cg] Gorus almak istiyorum.

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Wed 11 May 2005 - 12:33:30 EEST

Listeye yeni üye oldum. Uzun süredir yazmak istiyordum bu konuyu ama nasil
karsilik gelecegini bilmedigim icin cekiniyordum.(arsive de baktim bu konu
tartisilmamis) Hepimizin bildigi gibi ulkemiz bir bilgisayarlasma
doneminde(ogretmenlere verilen dizustu, okullarin bilgisayar almalari ve
adsl). Bu donem acik kaynak kodlu yazilimlarin tanitilmasi acisindan bizim
icin bir firsat diye dusunuyorum. Birkac piloıt okul secilip(Ankara,
Istanbul) bu okullarda bilgisayara hevesli arkadaslara hafta sonları linux
dersleri versek. Bunun icin yazin oturup bir nacizane belge hazirlamayi
dusunuyorum.(bilgisayari linux ile ogrenmeye baslayan biri olarak) Ama
herhangi bir sekilde egitim vermedigim icin linuxu hic gormemis arkadaslara
nasil yaklasilcagini bilmedigim icin fikirlerinizi almak istedim. Ben
zamanimi ve enerjimi bu yolda kullanmak istiyorum. Hem bu sekilde LKD'yi
dahada tabana yaymis oluruz. ve acik kaynak felsefesini daha kucuk
yaslardaki arkadaslarimiza tanitmis oluruz. Dernek standinda o kadar cok
kucuk yastaki hevesli arkadaslarla tanistim ki keske imkanim olsada hepsine
bahsedebilsem, ogretebilsem dedim kendi kendime.
SOzun ozu boyle bir projeye nasıl bakarsınız? Ne kadar basarili oluruz?
Yeterli insan kaynagini bulabilir miyiz?
Saygilar sunuyorum...

--
Ben öğrenerek öğreten bir öğrenciyim.