RE: [Proje-cg] Gorus almak istiyorum.

From: Turgut Abacioglu (runningprince@gmail.com)
Date: Wed 11 May 2005 - 20:34:48 EEST

Selamlar

Ismim Turgut Abacioglu. Sanirim sizlere gore oldukca senior birisiyim. 1,5
yil once uzun yillar yasadigim Kanada dan Turkiyeye dondum. Turkce
karekterlerdeki sorun icin ozur dilerim. Open Source un ulkemizde
kullanilmasi icin bazi dusncelerim var. Bunun icin okullardan baslamak biraz
fazla iddiali ve karmasik. Ama bunun gonulluluk esasina gore yapilmasi yani
ogrenenlerde gonullu ogrenmesi yani zamanini harcamasi gerekiyor. Bu konuyu
eger Ankara da iseniz bulusabilirsek yuz yuze anlatmak isterim. Lutfen bana
ulasin. Google da yada linkedin.com da detay bilgilerime ulasabilirsiniz.

Saygilar

Turgut Abacioglu

Turgutabacioglu at gmail.com

  _____