Re: [Proje-cg] Yeni uyelere merhaba

From: Turgay Zengin (turgayze@gmail.com)
Date: Mon 25 Jul 2005 - 18:53:32 EEST

Merhaba,
95 Ege Unv. Bilgisayar Muh. mezunuyum. Bir sure sistem ve network
uzmanligi yaptiktan sonra simdi yazilim proje yoneticisi olarak
calisiyorum (Ankara, Bilkent CyberPark'ta). Daha cok Java ile
calisiyoruz. LKD'ye bu yil senlikte uye oldum. Genel olarak proje
yonetimi ile ilgiliyim tabii ki isim geregi. Ancak simdiye kadar AB
projelerinde calisma firsatim olmadi.

Calisma grubu olarak hedeflerimiz nelerdir? AB projeleri ile bu
calisma grubunun nasil ilgisi var? Bunlari anlatirsaniz faydali
olacak, boylece neler yapabilecegimizi goruruz.

Saygilar,
Turgay Zengin