[Proje-cg] Yeni uyelere merhaba

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Mon 25 Jul 2005 - 16:44:10 EEST

Merhaba arkadaşlar,

"Penguen aranıyor" duyurusuna yanıt verip proje-cg'de gürev almak
istediğini belirten üye ve gönüllü arkadaşlarımızı -sonunda- listeye üye
yaptım...

Şimdi aramıza taze kanlar da katılmışken, kısaca herkes bir kendini
tanıtsın, ve gibi konularla ilgilenir, neler yapabilir belirtsin
istiyorum. Özellikle AB projeleri veya genel olarak proje yönetimi ile
ilgili bilgi sahibi insanlar var aramızda, bunları belirtirseniz, herkes
sizi tanır, güzel olur.

Derneğin daha listelerde aktif elemanlarını YK'nu falan genelde herkes
tanıyor, ama çok büyük oranda bir "sessiz çoğunluğumuz" var. Yeni
üyelerle birlikte 89 kişi olmuşuz, benim tanıdığım-bildiğim 8-9 kişi...
O yüzden, özellikle diğerlerinin kendini kısaca bir tanıtmasında fayda
görüyorum...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.