[Proje-cg] Herkese Merhabalar Ben Çanakkaleden Onur!

From: Onur Þensöz (sensoz2002@yahoo.com)
Date: Mon 25 Jul 2005 - 16:51:28 EEST

Herkese Merhabalar;

Öncelikle aranıza katıldığım için mutluyum. Ben Çanakkalede yaşıyorum ve Milli Piyango Anadolu Lisesinde okuyorum. Aynı zamanda 4 senedir bilişim sektöründe faaliyet gösteriyorum ve birçok firmanın Çanakkale Bayiliğini yapıyorum. Genelde web tasarımla fln ilgilenirim. Gönüllü işleri severim ve hoşlanırım hemde bir izciyim. Maillerimi günde en az 1-2 kere kontrol etmeye çallışırım ancak bir hafta pcmden ayrı kalmak zorunda kalıcam GüMüşhaneye kampa gidiyorum.Geldikten sonra sizlerle hertürlü faaliyete katılmaktan mutluluk duyarım.Herkese İyi Çalışmalar...

bol bol linuxxxx!
Onur Şensöz