Re: [Proje-cg] toplanti

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Mon 01 Aug 2005 - 23:37:39 EEST

Merhabalar,

Quoting Ebru Arslan <ebrua@ayesas.com>:

> adim Ebru Arslan bende bu grubun uyesi olarak toplanti tarihleri
> konusundaki karar mekanizmasini ogrenmek istiyorum. toplanti tarihi ve
> nerede olacagi hangi sehirde olacagi nasil ve kim tarafindan belirlendi?
> uyelerin hepsi bu toplantiya katildimi yoksa toplanti birkac grubun
> tekelinemi girdi?

Daha once (IRC toplantisi haric) hic sirket, oda, dernek vb. toplanti tutanagi
tutmadigim icin o konuda bisey diyemeyecegim.
Fakat E. Arslan'a toplantinin duyurulmasi konusunda hak veriyorum. Cunku
(toplanti yerinin Ankara olmasindan dolayi gelemeyecek olsam bile) benim de "Hey
millet toplaniyor muyuz?" mesajindan[1] once haberim yoktu.

Toplanti fikrinin ozel e-posta[2] ile yapilmasini saymiyorum, toplantinin daha
genis cevrelere ulastirilabilecegini dusunuyordum.
Umarim bu mesajimi yapici olarak algilar ve bir sonraki toplantiyi yedi cihana
duyur(sunuz)uruz.

[1] http://liste.linux.org.tr/pipermail/proje-cg/2005-July/000049.html
[2] http://liste.linux.org.tr/pipermail/proje-cg/2005-July/000031.html

--