Re: [Proje-cg] toplanti

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 02 Aug 2005 - 10:46:12 EEST

Merhaba,

Bir küçük açıklama,

Toplantı fikrinin özel eposta ile yapılması, basit bir teknik
aksiliktir. Turgay Zengin listye attığı bir mesajı, hem listeye hem
şahsen bana atmış (herhalde reply all falan yapmış), iki mesaj da konu
satırından ötürü aynı şekilde filtrelenmiş, ben de ilk okuduğum mesajı
yanıtlamışım. Listeye attığımı sandığım mesaj, Turgay'a gitmiş sadece.
Ben farkedip düzeltene kadar da, Turgay başka bir mesajında, buna
değinerek listeye duyurmuş.

Yani, listede toplantıdan bahseden ilk mesaj aşağıdaki mesaj,

http://liste.linux.org.tr/pipermail/proje-cg/2005-July/000031.html

Tarihi 26 Temmuz. Toplantı 31 Temmuz'da olduğuna göre, 5 gün önceden
konuşulmuş.

"Ortalama ayda bir toplanalım" da dedik ama, bu esnek bir şey, gündem
yoğun olur, talep olur daha erken toplanırız, yerine göre başka
şehirlerde vs de toplantı yapılabilir, her şey esnek, her şey açık,
merak etmeyin.

Eleştiriler dahil, çeşitli mesajlar gelmesi, insanların aktif olması
güzel. Artık "özer kendi başına bir şeyler yapmaya çalışıyor" dan çıkıp
ekip olmaya, cg olmaya başladık demek...

Güzel bişiy.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.