[Proje-cg] toplanti

From: Ebru Arslan (ebrua@ayesas.com)
Date: Mon 01 Aug 2005 - 10:19:09 EEST

iyi gunler arkadaslar.
adim Ebru Arslan bende bu grubun uyesi olarak toplanti tarihleri
konusundaki karar mekanizmasini ogrenmek istiyorum. toplanti tarihi ve
nerede olacagi hangi sehirde olacagi nasil ve kim tarafindan belirlendi?
uyelerin hepsi bu toplantiya katildimi yoksa toplanti birkac grubun
tekelinemi girdi?
calismalar is paylasimi nasil yapildi? benim 3 yillik is tectubem var
ama boyle toplanti tutanagi gormedim. isin ciddiyetinin kimse farkindami
degil yoksa bu is ciddiye alinmiyormu? is paylasimini kim yapiyor.
grubun uyesi olarak benim uzerimde kayitli olan bir varmi?
bu sorularimin cevaplarini alabilirsem cok sevinecegim

tesekkurler