[proje-cg] Re: LKD

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Wed 08 Sep 2004 - 13:44:44 EEST

Merhaba,

Proje, olanakları elverişli olmayan 100 öğrenciye 7 ay boyunca eğitim
vermek şeklinde özetlenebilir. Programın duyurulması, tanıtımı,
öğrencilerin seçimi, eğitimin organize edilmesi, çalışanların
ücretlerinin ödenmesi, sertifikasyon sınavlarına hazırlık çalışmaları,
gerekli operasyonal süreçler toplamında kağıt üzerinde çıkarılacak bütçe
miktarının tam değerini, henüz tüm kalemler yazılmadığı için biz de
bilmiyoruz. Projenin maddi boyutundan kastınız, danışmanlık ücretinin
miktarı ve ne şekilde ödeneceğinin hukuku ise bu konuyu ayrıntılı
görüşebiliriz. Ben önce işin konuşulmasını ve maddi meselelerin ondan
sonra ele alınması gerektiğini düşünüyorum. Bu anlamda projenin bir
değer üreteceğine inanan ve 10 aylık toplam süreç boyunca belirli
zamanlarda LKD adına projeyi denetleyebilecek, yardımcı olabilecek
birine ihtiyacımız var. Böyle bir Linux eğitimi için öğrencilerin eğitim
ortamındaki kazalara karşı sigortalanmasının nasıl ki gerekli olduğunu
düşünüyorsak, LKD'nin de aynı derecede projenin olmazsa olmaz
parçalarından olduğu ve LKD'den bağımsız olarak bu işin yürütülmemesi
gerektiği inancındayız. Bu anlamda tercihen İstanbul'da oturan ve
gerektiğinde zaman ayırabilecek bir arkadaş var mı?