[proje-cg] Re: LKD

From: gorkem@gorkemcetin.com
Date: Wed 08 Sep 2004 - 12:47:08 EEST

Quoting Ozer Tayiz <info@teknobilge.com>:

> Merhabalar,
>
> Benim asıl beklediğim LKD üyesi arkadaşlardan yanıt gelmesi idi...
>
> Aloo... Tık tık tık... Kimse yok mu orada?

Merhaba Ozer,

Projenin mali portresini cizmeden bir destek gelebilecegini zannetmiyorum,
nacizane dusuncem. Projenin icindekiler konuyu biliyor, ancak dernek "isin
boyutunu bilmedigi icin" konuya henuz tam vakif olamadi. Yaniliyorsam duzeltin
lutfen.

LKD uyesi arkadaslardan bir yanit gelebilmesi, ancak LKD'nin konuya "bu
arkadaslar ilgilenebilir" ya da "herkes ilgilenebilir, arkanizda bu bu sartlar
altinda LKD var" demesiyle mumkun olacak diye dusunuyorum.

Iyi calismalar
Gorkem