[proje-cg] Re: LKD

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 08 Sep 2004 - 17:15:31 EEST

Merhabalar...

LKD adina yapilacaklarin tam cercevesini, zaman ayiracaka kisinin en fazla ne
kadar zamanini istedigimizi belirleyelim. Arada ayda bir vakit ayirmali,
firmalarla gorusebilmeli deniliyor ama bunun tam cercevesini gelin simdi
cizelim ki katilacak LKD uyesi ne kadar vakit ayiracagini tam olarak bilsin.
Ayrilacak vakti bilmeden kimse "evet" diyemiyor.

Kendi adima bu calismada LKD yi temsilen bulunmak isterim. Isim geregi Linux
egitimleri ile (seminerleri ile (IBM)) yakindan ilgiliyim.

Isin ucret kismi onemli degil. Bu gonullu bir calisma(LKD uyesi olarak
bakiyorum). Tum bunlarin disinda Istanbul ayaginda yardima ihtiyac duyulan
noktalarda destek vermek isterim.

Ama dedigim gibi LKD'den bu calismaya destek verecek arkadaslar elbette
ayrilmasi gereken zamani bilmek isterler.

Tum bunlarin disinda tamamen gonullu olarak elimden gelen destegi bu guzel ve
anlamli projeye verecegim.

iyi calismalar,
Erhan Ekici