[proje-cg] Re: LKD

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Wed 08 Sep 2004 - 10:10:49 EEST

Merhabalar,

Benim asıl beklediğim LKD üyesi arkadaşlardan yanıt gelmesi idi...

Aloo... Tık tık tık... Kimse yok mu orada?

Bu listede, yarın öbürgün -tercihen- İstanbul'da potansiyel olarak
danışmanlık yapabilecek kimse yok mu? Bunu daha geniş, mesela dernek
listesinde mi duyurmam gerekiyor?

İstiyorum ki potansiyel olarak görev alabilecek insanlar, "İstihdam
danışmanı, eğitim süresince, ayda birden az olmamak kaydıyla,
katılımcılarla eğitici toplantılar düzenler. Bu toplantılar, danışmanın
kendisi veya sektörde başarılı olmuş profesyonellerle sohbet
toplantıları olabileceği gibi, firma tanıtımları da olabilir. İstihdam
danışmanı, eğitmenler, katılımcılar, ve sektör firma ve profesyönelleri
ile görüşmeleri doğrultusunda kesin programı kendisi belirler." gibi bir
şey yazdığımda, hem uygulanabilir, hem kabul edilebilir olsun...

Mesela AB'den "3 danışman fazla, bu işi bir kişi yapsın" gibi bir tepki
de gelmesin, ama hakkaten yarın öbürgün bir üye bu işi üstlenince,
altından da kalkabilsin...

Ayda bir görüşme bence de "en az" gönül ister ki, haftada bir falan daha
sık görüşsünler, ama kim üstlenir, ne kadar vakit ayırır, benim şu anda
bir fikrim olmadığı için, herhalde, "ayda bir" şunu yapar gibi,
yukarıdakine benzer ifadeler kullanacağım...

Eğitim, aylık değerlendirme quizleri ile ilgili olarak, yanılmıyorsam,
aramızda en fazla eğitimle ilgili bilgisi, deneyimi olan, Portakal
Teknoloji'den Bora Güngören. Bora, eğitimle ilgili bu taleplere cevap
verebilir misin? Ayda bir hem eğitmenlerin eğitebilme performansını, hem
de öğrencilerin durumunu test eden quizler hazrlamak istiyorlar, ve bu
konuda yardım bekliyorlar.

IBM, düzenli Linux seminerleri mi veriyor? Ne sıklıkta? Aramızdan IBM'le
teması olan var mı? Belki staj anlamında falan da sponsor olabilirler.
"Görüşebilirim" diyen kimse var mı?

Bunun dışında, üye kaydının hızlı yapılması, üye formlarının orada
doldurulup teslim alınmasıyla falan hızlandırılabilir sanırım. Önemli
olan, üyenin ıslak imzası, fotoğrafı, ve aidatını ödemesi. Sonra,
makbuzlar kesilip üyelere gönderilecek.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.