[senlik-cg] Re: Senlik Video Kayitlarinin yayinlanmasi hakkinda

From: Baris Ozyurt (baris@yuce.com.tr)
Date: Fri 10 May 2002 - 11:24:08 EEST

Merhaba Ahmet,

Bir video kaset kac paradir ki, aliriz... Sanirim problem kamera sayisinda.

Kimin elinde kamera var söyleyebilir mi?

Amatör cekim bile olsa yaptigimiz isi sesli - hareketli görüntü olarak kaydetmemiz iyi olur gibi geliyor bana.

Belki sonradan streaming video olarak yayinlayamayiz ama download ettirebiliriz. Bildigim kadariyla LKD' nin web icin disk alani ve bandwith kisitlamasi pek yok gibi.

Sevgiler,

Baris Ozyurt