[senlik-cg] Re: Senlik Video Kayitlarinin yayinlanmasi hakkinda

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 10 May 2002 - 12:15:46 EEST

Merhaba,
Cekim isi icin yardimci olamam ama elimdeki Samsung kamerayi cekim
yapacak bir arkadasa verebilirim. Hi-8 degil ama MiniDV kullaniyor; bir
kasete 60 dakika cekim yapabiliyor ve yaptigi cekimi kameranin Firewire
baglantisi sayesinde elektronik ortama kolayca aktarmak mumkun oluyor.

Kamerayi kullanarak oturumlari cekmek isteyen birisi varsa benimle iletisime
gecebilir...

selamlar,
-bd

Baris Ozyurt wrote:

>Merhaba Ahmet,
>
>Bir video kaset kac paradir ki, aliriz... Sanirim problem kamera sayisinda.
>
>Kimin elinde kamera var söyleyebilir mi?
>
>Amatör cekim bile olsa yaptigimiz isi sesli - hareketli görüntü olarak kaydetmemiz iyi olur gibi geliyor bana.
>
>Belki sonradan streaming video olarak yayinlayamayiz ama download ettirebiliriz. Bildigim kadariyla LKD' nin web icin disk alani ve bandwith kisitlamasi pek yok gibi.
>

>Sevgiler,
>
>Baris Ozyurt

Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333
http://www.dayioglu.net        ICQ UIN: 72276975

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.