[senlik-cg] Re: Senlik Video Kayitlarinin yayinlanmasi hakkinda

From: Ahmet Dervis (adervis@casdb.com)
Date: Fri 10 May 2002 - 11:19:06 EEST

Merhaba Emre,

Friday, May 10, 2002, 11:15:36 AM, you wrote:

EA> Biraz once attigim mesajda senlik video goruntuleri kaydedilirse
EA> bu goruntulerin web uzerinden yayinlanmasi icin yardimci olmak
EA> istedigimizi belirtmistim. Benim buradaki web uzerinden yayindan
EA> kastim senlik goruntulerinin online olarak yayinlanmasi degil,
EA> kaydedilen goruntulerin web uzerinden gosterilmesidir. Sadece bunu
EA> belirtmek istedi. Saygilarimla...
Burada problem goruntulerin yayinlanmasi degil, cekiminin yapilmasi.
Gonulluler tarafindan da olsa bu cekim isi gercekten zor. Yaklasik 60
oturum var. 4 salon icin 4 ayri kamera ve bol miktarda kaset
gerekiyor. Aslinda cok iyi olur ama pratikte gercekten cok zor. Bu tur
seyler icinde sponsor bulmak da biraz zor oluyor.

Dijital kamera sahibi olan herkesten istegim, senlik sirasinda bol bol
fotograf cekmeleri, bunlari senlik mekanindan direk webe aktarmak
guzel olabilir. Bu imkani saglayabiliriz.

Biz belki bir kamera ile acilis oturumunu, fuaye alanini ve
yakaladigimiz ilginc anlari cekmeye calisabiliriz.

--
Sevgiler,
 Ahmet Dervis                           mailto:adervis@casdb.com

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.