[senlik-cg] Senlik Video Kayitlarinin yayinlanmasi hakkinda

From: Emre AYTAC (emre@mbm.erciyes.edu.tr)
Date: Fri 10 May 2002 - 11:15:36 EEST

Merhaba;
Biraz once attigim mesajda senlik video goruntuleri kaydedilirse
bu goruntulerin web uzerinden yayinlanmasi icin yardimci olmak
istedigimizi belirtmistim. Benim buradaki web uzerinden yayindan
kastim senlik goruntulerinin online olarak yayinlanmasi degil,
kaydedilen goruntulerin web uzerinden gosterilmesidir. Sadece bunu
belirtmek istedi. Saygilarimla...
                                                    EMRE AYTAC