[senlik-cg] Re: EMO senlikte ( Bir basari oykusu)

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 29 Mar 2002 - 17:58:49 EET

Merhaba,

Fri, 29 Mar 2002 13:57:58 +0200 tarihinde "Ziya Karakaya" <ziya@atilim.edu.tr> yazdi:

Kesinlikle katiliyorum.

Internet Haftasi, Linux ve Ozgur Yazilim Senligi , Turkiye'de Internet Konferansi, Akademik Bilisim, Gezici Seminerler bunlarin hepsi sadece birer arac, birer tetikleyici, insanlari bir araya toplamak icin birer bahane.

Hepimiz, kendimiz, kendi capimizda, kendi calistigimiz ya da ogrenim gordugumuz kurumda linux'u yaymak icin bircok etkinlik duzenleyebiliriz. Bunun icin yilin belli bir zamaninin gelmesi ya da birisinin "hadi yapalim" demesine gerek yok. Kendi kendimize gelin guvey olabiliriz.

Baska bir deyisle, penguene her gun bayram olmali ;-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694