[senlik-cg] Re: EMO senlikte ( Bir basari oykusu)

From: Ahmet Dervis (adervis@casdb.com)
Date: Fri 29 Mar 2002 - 13:58:16 EET

Merhaba Ziya,

Friday, March 29, 2002, 1:57:58 PM, you wrote:

ZK> Anlamak icin soruyorum, Senlik dahilinde olan etkinlikler sadece Ankara'da
ZK> mi olacak? Bunun disinda Universitelerde ayrica etkinlikler yapilmiyormu?
ZK> Yani Penguen'ler sadece bir merkezde mi toplanacaklar?
Senlik tam olarak 16-19 Mayis tarihleri arasinda Ankara Universitesi
Cebeci kapusunde yapilacak. Bunun disinda herhangi bir yerde ek bir
etkinlik olmayacak.

ZK> Universitelerde yapilacak olan etkinliklerin SENLIK'leri beklemesi
ZK> gerekmiyor. Ornegin benim su anda ATILIM UNIVERSITESI'nde baslatmis oldugum
Bir onceki mesajimda bahsettigim gibi LKD'nin planlari arasinda tum
yurtta universitelerde seminerler vermek var. Ineternet
haftasi kapsaminda ilkini de gerceklestiriyoruz zaten. Talep eden
okullara imkanlar dahilinde seminerler icin bundan sonra gidilmeye
calisacak.
Senlik ise tum bu etkinliklerden ayri olarak senede bir defa
gerceklesek daha kapsamli bir etkinlik. Senligin, Turkiye'de Linux ve
ozgur yazilim konusunda en buyuk organizasyon olmasi hedefleniyor.
Umarim aciklayici olmustur :)

--
Sevgiler,
 Ahmet Dervis                           mailto:adervis@casdb.com