[senlik-cg] Re: EMO senlikte ( Bir basari oykusu)

From: Ziya Karakaya (ziya@atilim.edu.tr)
Date: Fri 29 Mar 2002 - 13:57:58 EET

Anlamak icin soruyorum, Senlik dahilinde olan etkinlikler sadece Ankara'da
mi olacak? Bunun disinda Universitelerde ayrica etkinlikler yapilmiyormu?
Yani Penguen'ler sadece bir merkezde mi toplanacaklar?

Aslinda onceki maillerden bu sorularin cevaplari cikarilabilir, ancak
cikarimlardan cok genel anlamdaki dusunceleri kesin olarak ogrenmek isterim.

AYRICA,
Universitelerde yapilacak olan etkinliklerin SENLIK'leri beklemesi
gerekmiyor. Ornegin benim su anda ATILIM UNIVERSITESI'nde baslatmis oldugum
LINUX SEMINER DIZISI'nin 3'sunu yapacagiz. (Gecen yil aynisini CANKAYA
Universitesinde yapmistim, sevgili Gorkem'in de katkilariyla, en 50 PENGUEN
yetistirdik orada). Boylelikle daha fazla kisiyi PENGUEN sinifina dahil
etmek suretiyle, senliklere ilgi gosterecek insan sayisini da artirabiliriz.
Tum seminerlerimde ve ATILIM COMPUTER CLUB sayfalarinda da SENLIK'ten
bahsediyorum. Eger bu seminerleri yapmamis olsaydik SENLIK'lere ATILIM'dan
bir elin parmaklarini gecmeyecek sayida katilim olacakken, su anda
seminerlerime gelen 80-100 arasi kisiden yarisina yakinin zamanlari
elverdigi olcude SENLIK etkinliklerine katilacagini dusunuyorum.

Sevgilerimle,
Ziya Karakaya