[senlik-cg] Re: EMO senlikte ( Bir basari oykusu)

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Fri 29 Mar 2002 - 10:40:55 EET

Merhaba,

Cetin, Gorkem wrote:

> Teklif ettigim calisma yontemi icin ek zaman ve kaynak harcamaniza gerek
> yok. Soyle ki, sadece bir duyuru/cagri yapin ve universitelerde senlik
> paralelinde oturumlar duzenlenebilecegini belirtin. Size sadece web
> sayfasindan ilan etmek kalir. Bunun icin istekli en az 3-4 universite
> (ODTU, Yildiz, Marmara, ...) bulabileceginize eminim.

Fikir gayet iyi ama su anda senlik sinirlarinin cok fazla
genisletilmemesinde fayda goruyorum. Ne kadar cok etkinlik o kadar
organizasyon zorlugu demek. Yoksa davet etmekte tabi ki herhangi bir yuk
yok. Su anda senlik ile ilgilenen arkadslarin daha fazla ilgisini
dagitmadan bastan konulan sinirlar icinde yogunlasmalarinda fayda var
bence..

> Bu arada bizim adresimize bir sponsprluk mektubu geldi ancak mektup icinde
> sponsorluk kalemlerinin fiyatlari yer almiyor. Sponsor olmak isteyenlerin
> sizinle irtibata gecmeden once kagit uzeirnde bunlari gormesi gerekiyor
> diye dusunuyorum. Fikrim, bundan sonra yapacaginiz taleplerde bu maddeleri
> de eklemeniz.

Belki de "gonlunuzden ne koparsa yaklasimi" hakimdir...:-) Saka bir yana
  yerinde bir tespit..Bu tip yaklasimlarda sinirlari sizin (bizim)
koymanizda fayda vardir..

Saygilarimla,
Ilker G.