[senlik-cg] Re: EMO senlikte ( Bir basari oykusu)

From: Cetin, Gorkem (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Fri 29 Mar 2002 - 23:43:56 EET

On Fri, 29 Mar 2002, Ahmet Dervis wrote:

> Merhaba Gorkem,

> Bu ilk yilimiz, bundan sonrakilerde etkinlik buyuk olasilikla daha
> renkli ve yaygin olacaktir. Simdilik tum enerjimizi senligi
> olabilidigince cok kisiye duyurmaya, ve destek bulmaya harcamaliyiz.
>
> Ayrica bu yil ilk defa Internet Haftasi kapsaminda anadoluda 8-9 universiteye

Teklif ettigim calisma yontemi icin ek zaman ve kaynak harcamaniza gerek
yok. Soyle ki, sadece bir duyuru/cagri yapin ve universitelerde senlik
paralelinde oturumlar duzenlenebilecegini belirtin. Size sadece web
sayfasindan ilan etmek kalir. Bunun icin istekli en az 3-4 universite
(ODTU, Yildiz, Marmara, ...) bulabileceginize eminim.

Bu arada bizim adresimize bir sponsprluk mektubu geldi ancak mektup icinde
sponsorluk kalemlerinin fiyatlari yer almiyor. Sponsor olmak isteyenlerin
sizinle irtibata gecmeden once kagit uzeirnde bunlari gormesi gerekiyor
diye dusunuyorum. Fikrim, bundan sonra yapacaginiz taleplerde bu maddeleri
de eklemeniz.

Kolay gelsin,

Iyi calismalar
Gorkem