[senlik-cg] Re: [lkd-gyk] senlik toplantisi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 20:19:29 EET

Merhaba,

Sun, 10 Mar 2002 00:02:37 +0200 tarihinde "Ömer Fadıl USTA" <omer_fad@hotmail.com> yazdi:

ÖFU> Biraz garip olacak ama YK ne demek ?
Bizi yonetsin / yonlendirsinler diye sectigimiz yonetim kurulu

ÖFU> Bu arada acilen şu Afişleri tamamlayalım . Valla Bana en az 250 tane
ÖFU> gerekecek. Gebzedeki tüm Bilgisayar magazaları, Oyun cd si satan yerler ,
ÖFU> Okullar , Tübitaka bile götürecem. Ve tabi bir çok dükkan..
Bunu Cumartesi gunu Ankara'daki senlik toplantisinda da tartistik. Afislere en azindan ana sponsorun yazilmasi gerekiyor sanirim (daha dogrusu sponsor bunu talep ediyormus). Afisin tamamlanmasi biraz da sponsor olayinin baglanmasina bagli galiba.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694