[senlik-cg] Re: [lkd-gyk] senlik toplantisi

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Sun 10 Mar 2002 - 00:02:37 EET

Selamlar.
Biraz garip olacak ama YK ne demek ?

Bu arada herkesin haberi var değilmi istanbulda olacak toplantıyı haftaya
cumartesi veya pazar günü olarak belirleyelim. Bende benim ders planımı ona
göre düzenleyecem.
Bu arada acilen şu Afişleri tamamlayalım . Valla Bana en az 250 tane
gerekecek. Gebzedeki tüm Bilgisayar magazaları, Oyun cd si satan yerler ,
Okullar , Tübitaka bile götürecem. Ve tabi bir çok dükkan.
Eğer mümkün olursa haftaya yapacağımız toplantıda elimde olursa sevinirim.
Bu arada bir Dijital fotograf makinesi almayı düşünüyorum . Fazla kaliteli
bişi olmayacak şöyle 250$ kdv dahil bişiler. Şu anda gördüğüm en uygun
Creative Web Cam 600. Bana daha iyisini tavsiye edebilecek olan kişiler
varmı ?.
Toplantiya gelmeden önce Yazici oğlunda bir bilgisayarcıdan alacam. ( hoş
gerçi daha türkiyedeki bilg. satıcılarının listesinde görmedim.)
Hemde bu sayede Toplantı anını ölümsüzleştirmiş oluruz. :-)