[senlik-cg] Re: senlik.linux.org.tr

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 20:22:28 EET

Merhaba,

Mon, 11 Mar 2002 15:47:20 +0200 tarihinde Ahmet Dervis <adervis@casdb.com> yazdi:

AD> Senlige ait web sayfamizin yapimi suruyor. Tamamen bitmedigi icin
AD> henuz tam olarak duyurusunu yapmadik. Eger sayfayi inceleyip
AD> fikirlerinizi soylerseniz memnun olurum.
Sayfa icin genel bir onerim olacak.

Kisaltmalardan olabildigince kacalim. LKD yerine yazabildigimiz yerde Linux Kullanicilari Dernegi, LOYS (geciyor mu bir yerde bilmiyorum) yerine Linux ve Ozgur Yazilim Senligi yazalim.

LKD, YK, LOYS gibi kisaltmalari bence hem itici (kisaltmanin kendisinin bir anlami yoksa) hem de bilmeyen insanlar icin buyuk sorun.

Tabii yapilabildigi yerde.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694