[Linux] Re: off topic Fiberoptik hatlar

From: no code (kraftcode@hotmail.com)
Date: Tue 17 Sep 2002 - 10:27:54 EEST

fiber kablo isini cekebilmeyi belki yapabilirsiniz, ama fibre uclari
sonlandirmak konusunda pek zorlanacaginizi dusunuyorum.
iki adet fiber modulu bulunan switch 'e ihtiyaciniz var her durumda.
bunlar birbirine modullerden baglanacak, sizde uzerindeki UTP portlari
kullanacaksiniz.ama data cok yogun degilse DSL cozumleri ekonomik acidan cok
cok daha avantajli olacaktir.1 fiber modullu switch parasina enaz 2-3 tane
dsl router alabilirsiniz saniyorum.
ama eger hiz onemliyse ve fiber kullanacaksaniz.bu isi yapan firmalardan
destek almalisiniz

iyi calismalar.