[Linux] Re: Telefon Santrali

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 19:09:41 EEST

Selamlar...

Santralin bilgiyi nasil yolladigi mummasini belirtirseniz, bunun icin yeterli kaynak bulabiliriz. Cogu santral bir seri port kullaniyor. Buda Linux icin bir tty demek. Sonucta basitce bash scripti ile bu isi halledebilirsiniz.

Bir diger etkili cozum santral yerine Linux'un kendini koymak. Bu mumkun. Boylece komple bir robot operator elde ediyorsunuz.

Saygi ve sevgiler..

11 Sep 2002 19:39 EEST tarihinde yazmışsınız: