[Linux] Re: Telefon Santrali

From: salih@gaga.gelecek.com.tr
Date: Wed 11 Sep 2002 - 18:45:45 EEST

Merhabalar
O zaman bastan anlatayim
Telefonlari linux degil santral dinliyor. Santral cevap verdikten sonra
arayan kisiye bazi sorular soruyor. Ve bu sorular neticesinde de kullanici
en son olarak bir seri numarasi giriyor.Bu seri numarasi linux'a
gonderiliyor. Sonra linux bu seri numarasini alarak kullaniciya veya
sistem yoneticisine bir mail gonderiyor.
Aslinda bu islem biraz da bankalarda kullanilan sesli yanit sistemlerine
benziyor. Yani en son islemde verilen telefon numarasina fax gonderilme
islemi gibi...
Kisaca yapilacak islem bu kadar. Benim ogrenmek istedigim bu isi yapan bir
yazilim linux'da var mi? Ayrica bunu destekleyen santraller de var mi?
Yoksa bu isi de kendi yazacagimiz programlarla mi yapmamiz
gerekecek? Yoksa tek cozum windoz mu?